GuidOnline
GuidOnline is het online strategie bureau van oprichter Guido Budziak. GuidOnline helpt organisaties om de online vertaalslag te maken van hun strategie in een wereld die steeds digitaler wordt. GuidOnline kijkt door een “online bril” naar de gehele organisatie en structuur van het bedrijf om tot verbeteringen te komen die resulteren in betere klantervaringen. Dankzij zijn ervaring en expertise heeft Guido een goed overzicht over het online landschap, kan hij tevens de diepte in gaan, en is hij deskundig op het gebied van de nieuwste online technologieën en ontwikkelingen.
Content Marketing
Voor de lancering van GuidOnline heb ik verschillende artikelen geschreven over online marketing, bijvoorbeeld of je Google als vriend of vijand moet beschouwen. Deze artikelen hadden als doel om bezoekers en potentiële klanten te trekken via zowel Google als social media. Ook geven de artikelen een beeld van de kennis die GuidOnline op het gebied van online marketing in huis heeft.
Deze samenwerking was voor mij erg interessant, omdat ik hierdoor mijn eigen kennis kon delen met het lezerspubliek van GuidOnline en hierdoor ook Edjon Online Marketing onder de aandacht kon brengen. Naast GuidOnline is Guido ook de oprichter en bedenker van theGreatMatch.com. theGreatMatch.com onderzoekt en informeert over de mogelijkheden om met Big Data en technologie meer voetbalplezier te kunnen beleven.