Wie zijn we en wat is onze werkwijze

Hier lees je meer over de achtergrond van Edjon Online Marketing en de manier waarop wij met bedrijven willen werken. Hoe word je een online marketeer? Tijdens mijn studie International Business waren online marketing, SEO of SEA nog geen bestaande vakken. Wel was ik toen al bezig met websites bouwen en deze proberen zo hoog mogelijk in Google te komen. Samen met een bevriende online marketeer startte ik in 2010 verschillende publisher websites voor smartphones. Deze websites maakte ik in Joomla en in PHP programmeerde ik een telecomvergelijker. Voor het ontwerp van de pagina’s sleutelde ik veel in CSS en HTML. Het online marketing aspect vond ik echter het interessantste. Ik volgde de belangrijkste SEO-blogs en nieuwswebsites en voerde vele interessante gesprekken met collega webmasters en online marketeers. Hierdoor konden we in een zeer concurrerende markt toch commerciële en winstgevende websites blijven uitgeven, die hun inkomsten genereerden uit organisch zoekverkeer.

In 2014 besloot ik mijn kennis ook voor andere bedrijven in te zetten en richtte ik mijn bedrijf Edjon Online Marketing op. Door mijn ervaring heb ik zowel expertise in de technische kant van websites als de online marketing kant. Deze veelzijdigheid is een groot voordeel voor mij als online marketeer, want online marketing heeft zowel een technische IT-kant als een commerciële, marketing kant. Hierdoor ben ik een allround online marketeer die vraagstukken van meerdere kanten kan bekijken.

De afgelopen jaren heb ik een mooie klantenkring opgebouwd bestaan uit zowel grote als kleine bedrijven. Voor grote projecten stel ik een team van specialisten samen, waardoor ik voor elk bedrijf en voor ieder project de juiste kennis bij elkaar kan brengen.

Van strategie naar online marketing

De keuzes voor online marketing komen vooruit uit de strategische overwegingen van een bedrijf. Effectieve online marketing sluit daarom aan bij de bedrijfsstrategie van een onderneming. Voordat we starten met online marketing activiteiten brengen we de strategie, selling points en doelen van onze klanten in kaart. Aan de hand hiervan stellen we een online marketingstrategie op maat op en kiezen we welke online marketing kanalen hier het beste bij aansluiten.

Holistische aanpak op maat

Onze overtuiging is dat een totaalaanpak voor online marketing de effectiefste werkwijze is. In een holistische aanpak versterken de verschillende activiteiten elkaar, waardoor het maximale resultaat bereikt wordt. Ieder bedrijf is anders en daarom verdient iedere klant een online marketing strategie op maat die aansluit bij de bedrijfsstrategie en doelen van de klant.

Meten is weten

We vinden het belangrijk om resultaten voor onze klanten te bereiken en deze ook inzichtelijk te maken. Bij een samenwerking voor langetermijn bieden we daarom ook standaard online marketing rapportage aan. Hierbij stellen we KPI’s  op die het beste passen bij de bedrijfsdoelen van onze klanten. Ook zijn we transparant in onze werkwijze en activiteiten. Online marketing is helemaal niet geheimzinnig te zijn en we leggen graag uit wat we doen en waarom we voor bepaalde activiteiten kiezen.

Kitty Zingt

“Edon heeft me na een prettig overleg heel goed geholpen om mijn online zichtbaarheid te vergroten. Het fijne vind ik, dat hij betrokken is én blijft, je vragen helder beantwoord en écht geeft om het resultaat wat je graag wilt behalen. Hele prettige samenwerking en heel veel aan gehad!”

Van Geenen Restauratie

“”Edon heeft een SEO-Scan voor me gemaakt, waarin hij duidelijk de verbeterpunten voor mijn website op een rijtje zette. Voor mijn nieuwe website heeft Edon de webteksten geschreven, waarbij hij rekening heeft gehouden met de zoekopdrachten van mijn potentiële klanten. Hiervoor is Edon eerst langs mijn atelier geweest om te luisteren en te zien over mijn werk. Hierdoor komen ook mijn sterke punten als restaurateur goed naar voren in de teksten. Toen de nieuwe website en teksten online kwamen, vonden nieuwe klanten mij al binnen enkele weken op Google!

De Pandoer

“Wij zijn via GuidOnline met Edon in contact gekomen en daar hebben wij enorm de vruchten van geplukt en geen moment spijt van gehad. Edon heeft onze website helemaal opnieuw geschreven en rekening gehouden met o.a. onze vindbaarheid op de diverse zoekmachines. We hebben duidelijke resultaten dat sinds het werk van Edon er veel (nieuwe) aanvragen zijn binnen gekomen. Dus behalve het prettige contact en betrouwbare karakter van Edon, heeft hij ook bewezen zijn woorden na te komen en ons gigantisch geholpen! Wij zullen in de toekomst geen moment twijfelen en hem zo weer vragen voor een volgende klus.”

Hoe zetten we een samenwerking op

Ben je geïnteresseerd in onze diensten? Als je contact opneemt, dan zetten we op de volgende manier een mogelijke samenwerking op.

1. Kennismakingsgesprek

Voor een mogelijke samenwerking plannen we een gratis en vrijblijvend gesprek in waarin we je vragen en wensen bespreken.

2. Voorstel op maat

Na dit gesprek maken we een voorstel op maat voor jouw bedrijf. Hierin beschrijven we duidelijk ons plan, werkwijze en geplande activiteiten.

3. Transparante samenwerking

We zijn transparant in onze werkwijze en activiteiten. We delen graag onze kennis me je, want online marketing is helemaal niet geheimzinnig. Alle vragen die je hebt, beantwoorden we daarom ook graag.

4. Meten is weten

We willen resultaten boeken en daarom bieden we online marketing rapportage aan zodat je inzicht hebt in de impact van online marketing voor jouw bedrijf.

Laat ons jouw bedrijf helpen te groeien

Neem vrijblijvend contact met ons op en ontdek wat Edjon Online Marketing voor jouw bedrijf kan betekenen.

Pin It on Pinterest